Cen-Yagiz, S., & Aytac, B. (2021). An Ecocultural Perspective on Learning Disability: Evaluation of Familial and Cultural Factors and Presentation of an Integrated Model. In Dyslexia. IntechOpen.
Aytaç, B. (basımda). Bölüm 8 Zekâ. Çocuk Gelişimi, Child Development, (Çev. Edt. Ayşen Güre) 14. Baskı içinde (s.228-246).
Uçanok, Z. ve Acar Bayraktar A. V. (basımda). Bölüm 2 Biyolojik Başlangıçlar. Çocuk Gelişimi, Child Development, (Çev. Edt. Ayşen Güre) 14. Baskı içinde (s. 46-72).
Bayar, Y. ve Uçanok, Z. (2019). Ebeveyn Akran Yönetiminin Öncülleri ve Akran İlişkileri Açısından Sonuçları. Ayşen Güre (Ed.), Aile Sistemleri 1. Baskı içinde (s. 32-47). Ankara: Türkiye Klinikleri.
Bayraktar, A. V. A., Çakmak, Z., Topçu, A. E., Gümüşten, D., Korfal, A. ve Şahin, H. (2019). Aile Stres Modeli Çerçevesinde Yürütülen Görgül Çalışmalara Bakış. Türkiye Klinikleri Psikoloji-Özel Konular, 4(2), 48-58.
Güre, A., Bayraktar, A. V. A., Çakmak, Z., Topçu, A. E., Gümüşten, D., Korfal, A. ve Şahin, H. (2019). Aile Stres Modeli Çerçevesinde Yürütülen Görgül Çalışmalara Bakış. Türkiye Klinikleri Psikoloji-Özel Konular, 4(2), 48-58.
Aytaç, B. (2018). Bölüm 4 Duyum, Algı ve Dikkat. Yaşlanma ve İleri Yetişkinlik, Aging and Older Adulthood, (Çev. Edt. Zehra Uçanok) 3. Baskı içinde (s.100-107).
Aytaç, B. (2018). Bölüm 11 Akıl Sağlığı, Psikopatoloji ve Terapi. Yaşlanma ve İleri Yetişkinlik, Aging and Older Adulthood, (Çev. Edt. Zehra Uçanok) 3. Baskı içinde (s. 329-360).
Uçanok, Z. (2018). Bölüm 1 Yaşlanma ve İleri Yetişkinliğe Giriş. Yaşlanma ve İleri Yetişkinlik, Aging and Older Adulthood, (Çev. Edt. Zehra Uçanok) 3. Baskı içinde (s. 1-32).
Aytaç, B. ve Uçanok, Z. (2017). Sosyal Duygusal Gelişim. Yurdakök, M. (Ed). Pediatri içinde (s. 428-437). Ankara: Güneş Tıp Kitabevleri.
Smith, P. K., Kwak, K., Hanif, R., Kanetsuna, T., Mahdavi, J., Lin, S., Olafsson., ve Uçanok, Z. (2016). Linguistic issues in studying bullying-related phenomena: Data from a revised cartoon task. In P. K. Smith, K. Kwakand Y. Toda (eds.). School bullying in different cultures: Eastern and Western cultures (pp. 280-298). United Kingdom: Cambridge University Press.